Van harte welkom op het Titus Brandsma College. In deze schoolgids stelt onze school zich aan je voor: je krijgt een beeld van wie wij zijn, wat wij doen en hoe we dat doen. Daarnaast is een schoolgids een bron van praktische informatie. De schoolgids is alleen digitaal beschikbaar, waarbij wij zoveel mogelijk werken met verwijzingen naar documenten die je ook op onze website vindt. Naast deze gids ontvang je ook een papieren informatiekaart, waarop je samengevat de belangrijkste informatie over onze school vindt. Deze informatiekaart ontvang je aan het begin van het schooljaar. Zo kun je antwoord vinden op al jouw vragen over onze school.
Als school willen wij onze leerlingen opleiden tot zelfstandig wereldburger met een diploma. Dit doen wij in een kleinschalige en ondernemende omgeving, waarin wij het belangrijk vinden dat je als leerling gezien wordt.
Wij willen onze leerlingen vanuit eigen interesses uitdagen en vinden nieuwsgierigheid, ondernemendheid en zelfdiscipline hierbij belangrijke vaardigheden.
Als school staan wij samen voor het onderwijs van morgen. Wij hopen dan ook op een prettige samenwerking met ouder(s)/verzorger(s) en wensen alle leerlingen een fijne tijd bij ons op school.
Heidy Breeuwer-van de Zand
Directeur Titus Brandsma College
1_Onze school | 6 |
2_Ons onderwijs | 9 |
3_Begeleiding | 12 |
4_Ouders en school | 16 |
5_Schooltijden en verzuim | 21 |
6_Veiligheid | 23 |
7_Praktisch | 27 |
8_Contact | 30 |
De Wereldklas is een tussenjaar voor leerlingen die nog niet toe zijn aan het voortgezet onderwijs. Het is onderdeel van het Titus Brandsma College: een veilige, kleinschalige en gestructureerde school waar leerlingen ook terecht kunnen voor havo en mavo.
De overgang van basisonderwijs naar voortgezet onderwijs is groot. Er verandert veel: een nieuwe school, andere vakken, meer zelfstandigheid, nieuwe docenten en nieuwe klasgenoten. Sommige leerlingen hebben behoefte aan een tussenjaar; een extra jaar tussen de basisschool en de brugklas in. Daardoor kunnen zij zichzelf verder ontwikkelen, en zijn ze beter voorbereid op de rest van het voortgezet onderwijs.
Leerlingen van de Wereldklas doen een jaar extra, maar ontwikkelen zich ook beter. Ze groeien en leren beter wat ze wel en niet willen en kunnen. Ze besteden veel aandacht aan samenwerken en zelfstandig werken. Zo worden ze sterker. Daardoor wordt het op een vervolgopleiding gemakkelijker voor ze.
In de Wereldklas besteden we aandacht aan het zogenoemde UNESCO-gedachtegoed. Dit wil zeggen dat we oog hebben voor de wereld om ons heen. Leerlingen leren dat ze zelf een groot aandeel hebben in positieve veranderingen. Daarbij gaat het om thema’s als vrede, mensenrechten, wereldburgerschap, duurzaamheid en milieu.
Het Titus Brandsma College is één van de drie scholen die samen de Arentheem Scholengroep vormen. De Arentheem Scholengroep bereidt leerlingen voor op het vervolgonderwijs of op werk. En op hun wereldburgerschap. Dat doen we met goed, eigentijds onderwijs vanuit een algemeen christelijke basis.
De lat ligt hoog bij de Arentheem Scholengroep. Het onderwijs op onze scholen is al van hoog niveau en de komende jaren gaan we nog een stap verder. Daarbij is het leren van onze leerlingen ons uitgangspunt. Ons doel is dat zij eigenaar worden van hun leerproces. Dat ze zelf hun persoonlijke studiedoelen bepalen. En op basis daarvan bewust verdiepende of verbredende programma's kiezen. Wij coachen hen daarbij, zodat ze realiseren wat ze zich hebben voorgenomen - en meer dan dat. In ons Schoolplan lees je meer over onze ambities, hoe we die waar willen maken en wat de concrete resultaten zijn.
Samen met de andere scholen in en om Arnhem is de Arentheem Scholengroep onderdeel van het Samenwerkingsverband swv2506. We overleggen en stemmen activiteiten op elkaar af. Zo willen we het voor iedere leerling mogelijk maken om een diploma te halen dat past bij zijn niveau en mogelijkheden.
Leerlingen staan centraal op onze school. Daarom nemen we hun mening ook serieus. Bijvoorbeeld via de leerlingenraad. De leerlingenraad gaat in gesprek met de schoolleiding, geeft advies over voorzieningen op school, werkt mee aan sfeer en veiligheid en helpt de school het onderwijs voortdurend te verbeteren. De leerlingenraad overlegt regelmatig met de directeur. Als leerlingen interesse hebben, kunnen ze zich aanmelden voor deze leerlingenraad.
Ook is er een leerlingenstatuut opgesteld. Hierin staan alle rechten, plichten en afspraken die voor onze leerlingen op school gelden.
Leerlingen die nog niet toe zijn aan het voortgezet onderwijs, kunnen bij ons terecht voor een tussenjaar. Daarin besteden we veel aandacht aan taal en rekenen. Daarnaast wordt flink gewerkt aan de sociaal-emotionele ontwikkeling. Elke leerling stelt een persoonlijk doel. En dat weten de meesten te halen!
We bieden leerlingen optimale mogelijkheden om zichzelf te ontwikkelen. Leerlingen krijgen meer tijd om te wennen aan de overgang van basisschool naar voortgezet onderwijs én meer tijd om te ontdekken welk niveau het best bij hen past.
In de Wereldklas krijgen leerlingen les in een veilige en vertrouwde lesomgeving. Dankzij de kleine klas krijgen ze veel individuele aandacht. De lessen worden verzorgd door een vast, klein lerarenteam. De lessentabel is hier te vinden: lessentabel.
Het studiecentrum is in twee ruimtes verdeeld (de stiltewerkruimte en de groepswerkruimte) met een glazen schuifwand ertussen. In de stiltewerkruimte kan een leerling gedurende de dag alleen of in tweetallen (fluister)stil werken aan huiswerk(opdrachten) of het leren van een toets. Er is een begeleider aanwezig voor niet-vakinhoudelijke vragen van leerlingen. Leerlingen geven bij binnenkomst in de stiltewerkruimte bij de begeleider aan waar ze aan gaan werken.
In de groepswerkruimte vinden de studiecentrumuren plaats die bij de onderbouw op het lesrooster staan. De bovenbouw heeft in de periodes dat er aan het profielwerkstuk moet worden gewerkt ook een studiecentrumuur. Tijdens het lesuur studiecentrum kunnen de leerling individueel of in groepjes van maximaal zes leerlingen op fluistertoon werken aan samenwerkingsopdrachten, praktijkopdrachten, leren voor een SO of proefwerk of huiswerk maken. Er is een begeleider aanwezig voor niet-vakinhoudelijke vragen van leerlingen. Leerlingen geven bij binnenkomst in deze werkruimte bij de begeleider aan waar ze aan gaan werken. Wanneer er geen studiecentrumuren zijn, kunnen leerlingen en docenten facultatief gebruik maken van de groepswerkruimte.
We zijn een Unesco-school. Dat betekent dat onze wereld niet ophoudt bij de muren van de school, maar dat we verder kijken. Een Unesco-school besteedt extra aandacht aan vrede en mensenrechten, intercultureel leren, duurzaamheid en wereldburgerschap. Wij richten ons vooral op milieu, gezondheid (en sport) en cultuur.
Ons beleid en de jaardoelen staan in het schoolplan. In ons jaarverslag geven we een beeld van de resultaten die we geboekt hebben. We maken onze resultaten en schoolprestaties inzichtelijk via scholenopdekaart.nl. Via scholenopdekaart.nl Titus kom je direct bij de resultaten van Titus Brandsma College uit.
We willen onze leerlingen goed kennen. En leerlingen moeten weten bij wie zij terecht kunnen. Daarom werken we in teams van docenten en onderwijsondersteuners. Ieder team heeft een groep leerlingen onder zijn hoede en wordt geleid door een afdelingsleider. De directeur is verantwoordelijk voor de totale schoolorganisatie.
De begeleiding begint in de les, bij de vakdocent. Verder heeft elke klas een mentor: een docent met speciale zorg en aandacht voor die klas. De mentor is ook de eerste contactpersoon voor ouders. De afdelingsleider is na de mentor het aanspreekpunt voor bijna alle schoolzaken.
Als een leerling studieproblemen heeft, kan hij/zij hulp krijgen bij 'leren leren' of plannen en organiseren. Verder biedt de school steunlessen, maatwerkuren en extra huiswerkbegeleiding voor leerlingen die dat nodig hebben.
Mentoren helpen leerlingen om een keuze te maken voor de vervolgopleiding.
We bieden verschillende trainingen aan op het gebied van sociale vaardigheden, faalangstreductie, het examen en motivatie. Leerlingen kunnen bij ons ook een kanjertraining volgen, waarmee hun sociale vaardigheden en weerbaarheid worden vergroot.
Soms hebben leerlingen behoefte aan extra begeleiding. Bijvoorbeeld door de schoolmaatschappelijk werker of de orthopedagoog. Zij geven extra begeleiding en ondersteuning waar de mentor er alleen niet uit komt. Ook kan een leerling ondersteuning krijgen op het gebied van dyslexie. De aanvraag hiervoor verloopt altijd via de mentor. Deze schakelt de ondersteuningscoördinator in. De ondersteuningscoördinator coördineert de ondersteuning voor leerlingen.
Het ondersteuningsadviesteam (OAT) bespreekt leerlingen die in aanmerking komen voor een hulpverleningstraject. In het OAT zitten de orthopedagoog, de ondersteuningscoördinator, de schoolmaatschappelijk werker en de afdelingsleider. Deze groep mensen wordt aangevuld met externe deskundigen vanuit de jeugdhulpverlening, de leerplichtambtenaar, de wijkagent en de jeugdverpleegkundige. Wij vragen ouder(s)/verzorger(s) vooraf om toestemming wanneer wij hun kind willen bespreken in het OAT.
Volgens de Wet passend onderwijs moeten schoolbesturen iedere leerling die extra ondersteuning nodig heeft een passende onderwijsplek bieden. Dit kan op de eigen school of, als de leerling daar beter op zijn plaats is, op een andere school. Om de diversiteit van de zorg in kaart te brengen heeft Titus Brandsma College een schoolondersteuningsprofiel opgesteld. Dat profiel maakt duidelijk welke ondersteuning de school biedt. De MR heeft een positief advies over dit profiel uitgebracht.
Binnen onze stichting hebben we afspraken gemaakt over de plaatsing en begeleiding van leerlingen met een beperking. We willen zo veel mogelijk tegemoetkomen aan de wens van ouder(s)/verzorger(s) en leerlingen om deel te nemen aan het reguliere onderwijs. We handelen naar de mogelijkheden die wij hebben op het gebied van voorzieningen en begeleiding. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de ondersteuningscoördinator. Hun gegevens vind je achterin deze gids.
We vinden het belangrijk dat we goed en regelmatig contact met ouder(s)/verzorger(s) hebben. Samen zijn we immers verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het kind. En samen kunnen we de beste resultaten halen. Daarom nemen we bijvoorbeeld contact met ouder(s)/verzorger(s) op zodra het gedrag of de motivatie van hun kind daartoe aanleiding geeft. En natuurlijk hopen we dat ouder(s)/verzorger(s) bij problemen zelf contact opnemen met school.
Om de vier weken ontvangen ouder(s)/verzorger(s) het Wereldnieuws, onze nieuwsbrief met informatie over het reilen en zeilen op het Titus Brandsma College. Via Magister of via de Magister-app kunnen ouder(s)/verzorger(s) op elk gewenst moment de cijfers en absentie van hun kind inzien. Via Instagram en Facebook kunnen zij volgen waar de school zich mee bezighoudt.
Wereldklasleerlingen krijgen drie keer per schooljaar een cijferrapport. We houden inloopavonden naar aanleiding van de rapporten, zodat onze leerlingen en hun ouder(s)/verzorger(s) met ons kunnen praten over hun resultaten en ontwikkeling.
Zes keer per jaar komt de ouderraad bijeen om te praten over onderwerpen als schoolbeleid, feesten en kampen. De ouderraad heeft een adviserende rol en wij nemen het advies van de raad serieus. Daarom schuift de schoolleiding aan bij de vergaderingen. De ouderraad heeft momenteel zeven leden. Wil je zitting nemen in de raad of heb je vragen? Mail dan naar ouderraad@titusbrandsma-velp.nl.
We vinden de mening van ouder(s)/verzorger(s) belangrijk. Daarom houden we eens per twee jaar een onderzoek onder deze groep. In een ouderenquête vragen we dan bijvoorbeeld hoe tevreden ouder(s)/verzorger(s) zijn en hoe zij denken over de veiligheid op onze school. Zo kunnen we ook echt blijven werken aan verbetering.
De ouderbijdrage is bedoeld voor de bekostiging van activiteiten die niet tot het gewone lesprogramma behoren. Bijvoorbeeld voor een culturele activiteit of andere zaken die te maken hebben met het profiel van de school. Ook de kosten voor bijeenkomsten met ouder(s)/verzorger(s) en leerlingen, introductieactiviteiten, examens en diplomeringsbijeenkomsten vallen hieronder. Wij vragen ouder(s)/verzorger(s) hiervoor om een vrijwillige bijdrage. We informeren hen over de kosten voor excursies en reizen via WIS Collect. Het niet voldoen van de vrijwillige ouderbijdrage leidt niet tot het uitsluiten van leerlingen van deelname aan activiteiten.
Voor zaken als het gebruik van atlassen, woordenboeken, gymshirts en tekenmateriaal brengen we verplichte schoolkosten in rekening. Dit zijn zaken waarvoor we als school geen geld van de overheid ontvangen. Deze schoolkosten zijn verplicht. Een specificatie van de volledige schoolkosten per leerjaar vindt u hier: specificatie schoolkosten.
Betalen via WIS Collect
Voor een veilige inning en verwerking van alle betalingen aan de school zijn wij een samenwerking aangegaan met WIS Collect. We vragen u om al uw betalingen te doen via WIS Collect. Meer informatie hierover ontvangt u zodra de facturen klaar staan.
De school heeft een verzekeringspakket afgesloten dat bestaat uit een ongevallenverzekering, een aansprakelijkheidsverzekering en een doorlopende reisverzekering (geen annuleringsverzekering). Dit betreft in alle gevallen een aanvullende verzekering. In geval van schade dient eerst de eigen verzekering van de betrokkene te worden aangeschreven. Als deze niet tot uitkering overgaat, treedt de schoolverzekering (aanvullend) op. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de leerlingenadministratie.
Het kan gebeuren dat je ontevreden bent over iets op onze school. Het is prettig als je hierover contact opneemt met de mentor, afdelingsleider of directeur. We kunnen dan samen een oplossing vinden. Komen we er niet uit? Dan kun je altijd een klacht indienen. Hiervoor is een klachtenregeling beschikbaar.
De lessen van de Wereldklas duren 60 minuten. In de lessentabel zie je hoeveel lessen er per vak staan ingeroosterd.
De overheid stelt terecht dat scholen de vastgestelde onderwijstijd moeten realiseren. Wij nemen meer onderwijstijd op in de planning dan de overheid ons voorschrijft. Zo zorgen we ervoor dat we lesuitval door bijvoorbeeld vergaderingen compenseren. Bij ziekte of calamiteiten worden zoveel mogelijk lessen vervangen. Soms zijn er in plaats van lessen andere leeractiviteiten.
Het vakantierooster en de vrije dagen vind je op www.titusbrandsma-velp.nl.
Buiten de vastgestelde vrije dagen kunnen leerlingen geen verlof krijgen. Dat staat in de Leerplichtwet. Leerlingen moeten de school bezoeken als er volgens hun rooster onderwijs wordt gegeven en mogen dus nooit zomaar van school wegblijven. Ouder(s)/verzorger(s) zijn hiervoor verantwoordelijk. In uitzonderlijke gevallen kan bijzonder verlof worden verleend voor een of meer vrije dagen. Daarvoor moeten ouder(s)/verzorger(s) vooraf schriftelijk toestemming vragen via dit formulier: aanvraagformulier bijzonder verlof.
Het komt voor dat leerlingen niet aanwezig zijn. Hoe we hiermee omgaan staat in ons verzuimbeleid. De strekking daarvan is dat wij ongeoorloofd verzuim melden bij de leerplichtambtenaar.
Het is belangrijk dat leerlingen zich bij ons op school thuis en veilig voelen. Dat betekent iets voor hoe we met elkaar omgaan.
Hoe we de veiligheid op school organiseren, leest u in ons Schoolveiligheidsplan. In ieder geval zijn respect, veiligheid en vertrouwen zichtbaar en voelbaar in onze dagelijkse omgang. Ook in de manier waarop we de school georganiseerd hebben, richten we ons op veiligheid en een vertrouwd gevoel. Zo werken we in herkenbare kleine eenheden: als één team. Docenten kennen leerlingen. Leerlingen weten bij wie zij moeten zijn met hun vragen. Daarnaast hebben we regelmatig contact met de wijkagent.
Pesten tolereren we niet. Daarom gebruiken we een anti-pestprotocol. Hierin staat duidelijk wat we doen bij pesten en hoe we het pesten zoveel mogelijk voorkomen. Onze anti-pestcoördinator is verantwoordelijk voor de uitvoering van het anti-pestbeleid. De mentor is het eerste aanspreekpunt voor zowel leerlingen als ouder(s)/verzorger(s).
Er zijn twee vertrouwenspersonen: Sjors Storkhorst en Marie-Louise van Suylekom. Bij hen kunnen leerlingen terecht met hun klacht. De vertrouwenspersoon helpt en kan de leerling verwijzen naar hulpverlening in of buiten de school. Als een leerling melding maakt van seksueel misbruik, is de vertrouwenspersoon wettelijk verplicht dit officieel te melden bij de directie. De externe vertrouwenspersoon is Chiene Hulst.
Tijdens schoolactiviteiten worden soms foto’s of video-opnamen gemaakt. Daarbij kan het gaan om activiteiten als werkweken, schoolfeesten of sportdagen, maar ook om lessituaties, excursies en projecten.
Deze foto’s geven vaak een goede indruk van de sfeer en de activiteiten van de school en daarom willen wij ze graag gebruiken op de website en de sociale media. Daarnaast worden er ook foto’s of video-opnamen gemaakt die we willen publiceren in bijvoorbeeld de nieuwsbrieven van de school voor de ouder(s)/verzorger(s), brochures of andere publicaties.
De publicatie van deze beelden valt onder de nieuwe Europese privacywet. Daarvoor moeten wij van tevoren toestemming aan de ouder(s)/verzorger(s) vragen of aan de leerling als hij of zij 16 jaar of ouder is. Wij versturen aan het begin van het schooljaar via Magister een melding waarin ouder(s)/verzorger(s) of leerlingen kunnen aangeven of zij hiervoor toestemming geven. Zonder toestemming mogen wij de beelden niet gebruiken. De toestemming kan op elk moment ook weer ingetrokken worden.
Soms verzamelen wij ook ander beeldmateriaal, zoals fotoseries. Dit kunnen bijvoorbeeld foto's zijn van de diploma-uitreiking. Deze worden altijd afgeschermd geplaatst. Een bijzondere categorie zijn opnamen die in het kader van professionalisering van docenten worden gemaakt tijdens lessituaties. Deze worden uitsluitend gebruikt voor nabespreking met de docent en daarna vernietigd. Voor al deze soorten beeldmateriaal kun je via Magister aangeven of je toestemming geeft voor publicatie of het beschikbaar stellen hiervan.
Leerlingen kunnen op school internet en andere digitale media gebruiken. Om misbruik hiervan tegen te gaan, is een ICT-gedragscode en een protocol sociale media. Bij overtreding kunnen disciplinaire maatregelen worden getroffen. Deze maatregelen zijn afhankelijk van de ernst van de overtreding.
Als school vinden wij een veilige schoolomgeving belangrijk. Wij zijn van mening dat je een veilige schoolomgeving samen maakt en hier samen de verantwoordelijkheid voor draagt. We mogen samen trots zijn op een schone en veilige school. Om die reden hebben wij het programma Schoolsteward: leerlingen surveilleren in de pauze in de aula, in de gangen en op het schoolplein. Ze spreken waar nodig andere leerlingen aan op hun gedrag. Deze benadering gebeurt vanuit het principe van gelijkwaardigheid en de toon is positief. Stewards zijn dus geen strenge beveiligers of ‘boemannen’, maar eerder een soort gastheer of gastvrouw van de school. Alle leerlingen van onze school volgen een training over betekenis en uitvoering van het programma Schoolsteward. Het programma helpt ons om onze leerlingen echt de verantwoordelijkheid te geven. Dat vinden wij belangrijk en daarom is dit opgenomen als verplicht onderdeel.
Praktische informatie over de dagelijkse gang van zaken staat op de informatiekaart. De schoolregels zijn hier uitgebreider in te zien.
Voor elke leerling is er een kluisje. Verliest de leerling de sleutel? Dan kost een vervangend exemplaar € 10,-. Jaarlijks kunnen kluisjes preventief gecontroleerd worden. Bij het vermoeden van diefstal of andere verdachte zaken mag de schoolleiding in aanwezigheid van een getuige de kluisjes openen.
Leerlingen kunnen ook gebruikmaken van de kapstokken. Het is volledig op eigen risico om jassen of persoonlijke voorwerpen aan de beschikbare haken op te hangen. Het is dus verstandig geen dure dingen mee naar school te nemen. De school is niet aansprakelijk voor vermissing of beschadiging van eigendommen.
Wij zijn een rookvrije school. Leerlingen mogen dus niet roken op het schoolterrein. Medewerkers mogen niet in het zicht van de leerlingen roken, dus ook niet vlakbij de school. Dit om het goede voorbeeld te geven. Ook ouder(s)/verzorger(s) vragen wij dringend om niet op het schoolterrein of voor de ingang van de school te roken.
In de aula kunnen leerlingen eten en drinken uit de automaten kopen. In de pauzes is het winkeltje geopend. We hebben een gezonde kantine. Daar past ook bij dat er in de aula een waterautomaat staat voor gratis, koel en vers water.
Gevonden voorwerpen kunnen leerlingen inleveren bij de conciërge. Zijn leerlingen iets kwijt, dan kunnen ze daar terecht.
Alle leerlingen ontvangen een eigen schoolpas. Hiervan kunnen zij het saldo online opwaarderen om te printen of kopiëren.
Leerlingen die (tijdelijk) slecht ter been zijn, kunnen een liftsleutel krijgen.
Schoolpersoneel krijgt regelmatig te maken met leerlingen die aangeven klachten te hebben over hun gezondheid. Een personeelslid van de school is niet deskundig om een diagnose te stellen. Een enkele keer verzoeken ouder(s)/verzorger(s) ons schoolpersoneel om door een arts voorgeschreven medicijnen toe te dienen of een medische handeling te verrichten.
Aangezien het schoolpersoneel zich dan begeeft op een terrein waarvoor zij niet gekwalificeerd is en niet over de vereiste bekwaamheid beschikt, kan de school deze verantwoordelijkheid niet aanvaarden. Ouder(s)/verzorger(s) en kinderen zijn altijd zelf verantwoordelijk voor het (tijdig) toedienen van medicatie. Dit neemt uiteraard niet weg dat personeelsleden handelend optreden in noodsituaties. Daarvoor zijn op elke school bedrijfshulpverleners aanwezig en is een aantal EHBO'ers opgeleid.
Telefonisch contact
Wil je telefonisch contact met een van onze docenten of andere medewerkers? Onze school is bereikbaar via (026) 363 38 36. Als het mogelijk is, verbinden wij je meteen door. Zo niet, dan word je zo snel mogelijk teruggebeld. Wij zijn telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 16.30 uur.
Reigerstraat 25
6883 ER Velp
algemeen@titusbrandsma-velp.nl
Voor ziek- en betermelden: receptie@titusbrandsma-velp.nl
www.titusbrandsma-velp.nl
Instagram
Facebook
Directeur
Mevrouw Heidy Breeuwer-van de Zand
Afdelingsleiders
De heer Ruud de Lugt, afdelingsleider onderbouw mavo & Wereldklas
r.delugt@titusbrandsma-velp.nl
De heer Rutger Verhagen, afdelingsleider bovenbouw mavo
r.verhagen@titusbrandsma-velp.nl
Mevrouw Miranda Phoelich, afdelingsleider havo
m.phoelich@titusbrandsma-velp.nl
Intaker Wereldklas
De heer Björn Stoer, wereldklas@titusbrandsma-velp.nl
Vertrouwenspersonen
De heer Sjors Storkhorst, s.storkhorst@titusbrandsma-velp.nl
Mevrouw Marie-Louise van Suylekom, m.vansuylekom@titusbrandsma-velp.nl
Ondersteuningscoördinatoren
Mevrouw Marianne Nijland, m.nijland@titusbrandsma-velp.nl
Mevrouw Marjolein van Veldhuizen, m.vanveldhuizen@titusbrandsma-velp.nl
Postbus 78, 6710 BB Ede
Thomas a Kempis College
Thomas a Kempislaan 25
6822 LR Arnhem
T (026) 445 24 47
Leerpark Arnhem
IJssellaan 89
6826 DW Arnhem
T (026) 362 91 52
Inspectie van het Onderwijs
T 1400
E info@owinsp.nl
www.onderwijsinspectie.nl
Meldpunt vertrouwensinspecteurs
T (0900) 1112 3 111
Medezeggenschapsraad Titus Brandsma College
T.a.v. de heer Elbert Vroegindeweij, Reigerstraat 25, 6883 ER Velp
T (026) 363 38 36
Personeelsvertegenwoordiging vanuit Titus Brandsma College
De heer Elbert Vroegindeweij en de heer Marc Kingma
Oudervertegenwoordiging vanuit Titus Brandsma College
Sanne Korthuis en Nicolette Verheij
ouderraad@titusbrandsma-velp.nl
Leerlingvertegenwoordiging vanuit Titus Brandsma College
Dion Pansier